DOŁĄCZ DO NAS! Poszukujemy do współpracy placówki POZ!
  • Dodatkowe opcje
    • Przejdź do terści:
      Alt
      1
      Mapa witryny:
      Alt
      2
      Wersja tekstowa:
      Alt
      3
      Kontrast:
      Alt
      4
      * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Dodatkowe opcje
    • Przejdź do terści:
      Alt
      1
      Mapa witryny:
      Alt
      2
      Wersja tekstowa:
      Alt
      3
      Kontrast:
      Alt
      4
      * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

„MED-JAR” Sp. z o.o. w Płocku

09-410 Płock,
al. Armii Krajowej 2A

Kontakt

POZ:

Płock, al. Armii Krajowej 2A

+48 24 367 37 07

+48 24 367 37 08

 

AOS:

Płock, ul. Gradowskiego 26

+48 24 262 37 35

+48 24 267 37 07

+48 603 185 054

med_jar@wp.pl

poniedziałek-piątek 8.00-18.00



Kierownik medyczny:

Lekarz: Małgorzata Sobieska
Kierownik przychodni: pielęgniarka Renata Bartosik

Informacje dla Świadczeniobiorców


Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej działająca w Płocku, realizuje bezpłatne świadczenia zdrowotne na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Zapewnia pacjentom dostęp do świadczeń zdrowotnych w środowisku zamieszkania, w warunkach ambulatoryjnych i domowych.

Świadczenia z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej realizowane są w oparciu o:

  • poradnię lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
  • poradnię pielęgniarki środowiskowej
  • poradnię położnej środowiskowej
  • gabinet zabiegowy
  • świadczenia dla dzieci
  • punkt szczepień

Aby wybrać swojego lekarza rodzinnego, pielęgniarkę lub położną należy osobiście wypełnić deklarację wyboru. Otrzymacie ją Państwo w rejestracji przychodni. Z chwilą podpisania deklaracji macie Państwo prawo do korzystania z wszelkich świadczeń udzielanych w ramach umowy z NFZ w zakresie POZ.

Cennik

Udostępnianie dokumentacji medycznej
Podmiot udostępnia dokumentację medyczną pacjentom, ich przedstawicielom ustawowym lub osobom przez nich upoważnionym, a także osobom bliskim oraz innym podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Dokumentacja medyczna jest udostępniana:
a) do wglądu w Podmiocie;
b) poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów, kopii lub wydruków;
c) poprzez wydanie oryginału za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, na żądanie organów władzy publicznej albo sądów powszechnych, a także w przypadku gdy zwłoka w wydaniu dokumentacji mogłaby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia pacjenta;
d) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;
e) na informatycznym nośniku danych.

Kopię dokumentacji medycznej udostępnia się na wniosek o wydanie dokumentacji. Podmiot zobowiązany jest do wydania kopii dokumentacji medycznej bez zbędnej zwłoki, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. Udostępnianie dokumentacji medycznej następuje w trybie zapewniającym zachowanie poufności i ochrony danych osobowych.

Za udostępnianie dokumentacji medycznej w formie wyciągów albo odpisów pobierana jest opłata w wysokości 5 zł za stronę.

Opłata za udostępnienie nośnika informatycznego wynosi 1,80 zł

W przypadku kopii albo wydruków Podmiot pobiera opłatę w wysokości 0,30 zł za jedną stronę.
Opłaty nie pobiera się w przypadku udostępnienia dokumentacji medycznej pacjentowi albo jego przedstawicielowi ustawowemu po raz pierwszy w żądanym zakresie i w sposób, o którym mowa w art.27 *sposoby udostępniania dokumentacji medycznej ust.1 pkt 2 i 5 oraz ust 3
lub
w związku z postępowaniem przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, o której mowa w art.67e (wojewódzkie komisje do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych ust1).
Wysokość opłat za udzielane świadczenia zdrowotne inne niż finansowane ze środków publicznych.

  1. za wizytę lekarską z badaniem podmiotowym i przedmiotowym – 150 zł
  2. za wydanie orzeczenia/zaświadczenia – 50 zł
  3. iniekcja – 30 zł
  4. Powyższe opłaty mają charakter cywilno-prawny – wynagrodzenia za usługę nie objętą umową Podmiotu z NFZ

 

Aktualny cennik szczepionek z kalendarza szczepień zalecanych odpłatnie dostępny w rejestracji.
 

Cennik usług:

Lp. Nazwa usługi Cena
1. Iniekcja i.m., s.c, 30,00
2. EKG bez opisu 30,00
3. EKG z opisem 80,00
4. Wydanie orzeczenia/zaświadczenia 50,00
5. Usunięcie szwów 30,00
6. Wizyta lekarska 150,00
7. Usunięcie kleszcza 30,00

 

Cennik usług za wydanie dokumentacji medyczej:

 

Lp. Nazwa usługi Cena
1. Ksero 0,30
2. Za zgodność z oryginałem 0,50
3. Wyciąg lub odpis dokumentacji 5,00

E-usługi

Jesteśmy Grantobiorcą w projekcie pn.: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” („e-usługi POZ”), finansowanym z Funduszy Europejskich.

Nasza placówka otrzymała Grant na rozbudowę systemu gabinetowego oraz zakup sprzętu teleinformatycznego, które umożliwiają tworzenie i udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) oraz świadczenia e-usług.

Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach pakietu REACT-EU, wspierającego przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.

Realizatorem projektu jest Ministerstwo Zdrowia, a jego wartość wynosi 99 589 028,57 zł.

Celem projektu jest wsparcie cyfryzacji placówek POZ w zakresie świadczenia e-usług, integracji z systemem e-zdrowia oraz usprawnienie udzielania świadczeń.

Więcej informacji o projekcie na stronie: https://zdrowie.gov.pl/poiis/strona-1029-e_uslugi_poz.html
 

Jak należy zgłaszać nieprawidłowości?

Instytucja Zarządzająca Programem Infrastruktura i Środowisko, przywiązuje szczególną wagę do zapewnienia realizacji projektów w ramach Programu w sposób etyczny, jawny i przejrzysty. Dlatego też stworzone zostało proste narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko.

Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów.

W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy:

Więcej informacji na ten temat: przejdź na stronę programu Infrastruktura i Środowisko.

NFZ

Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Rzecznik wykonuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
 

Możliwości kontaktu

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800190590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa

Sekretariat:
tel.: 225328250
fax.: 225328230
mail: sekretariat@bpp.gov.pl

Przyjęcia interesantów w Biurze: poniedziałek – piątek w godzinach od 9.00 do 15.00

Więcej informacji na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta: http://www.bpp.gov.pl

Pliki do pobrania

Deklaracja lekarz
Plik: Deklaracja_Lekarza.docx
Rozmiar pliku: 32,65 KB
Pobierz
Deklaracja pieleniarka
Plik: Deklaracja-Pielegniarka.docx
Rozmiar pliku: 31,39 KB
Pobierz
Deklaracja położna
Plik: Deklaracja_Polozna.docx
Rozmiar pliku: 31,42 KB
Pobierz
Upoważnienie do odbioru recept
Plik: upowaznienie_do_odbioru_recept.pdf
Rozmiar pliku: 82,14 KB
Pobierz